Monday, September 28, 2009

RAYA CONTEST!!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera....

Dikesempatan ni saya harap tak terlambat untuk saya ucapkan SELAMAT HARI RAYA. Sempena Syawal yg masih ada ini, saya ingin mohon maaf atas segala kesalahan dan kekasaran saya kepada semua seandainya disengajakan mahupun tidak. Harap di maafkan..

Disamping itu juga saya ingin mengumumkan RAYA CONTEST anjuran GIRL-CHARMS!!!
Cepat..Jom sertai ramai2!!!

Syaratnya simple sahaja:
1) Contest ini terbuka kepada semua pelanggan GC yg pernah menempah/membeli pakaian dari GC.
2) email kan gambar anak kalian ke norashikinkamal@yahoo.com
3) Gambar tidak semestinya diambil dari kamera cantik..sebaliknya gambar yg berjaya menyerlahkan suasana raya akan dipilih sebagai pemenang.
4) Setiap gambar hanya untuk setiap SATU penyertaan sahaja. eg: kalau anda ada 2 atau 3 anak yg pakai baju GC dlm satu gambar..setiap gambar hanya layak untuk satu penyertaan sahaja.( Sila pilih anak yg mana untuk setiap gambar). TETAPI anda boleh menghantar seberapa byk gmbr untuk penyertaan ini.
5) hantar kan gambar selewat2nya 30 syawal .. hari terakhir kita beraya..

Hadiah yg dijanjikan semestinya rekaan baju/skirt dr GC. Good luck to all!!

No comments:

Post a Comment