Sunday, April 15, 2007

My pride and joy..


Salam..
Mulanya saya ingin perkenalkan diri saya..Shikin..ibu kepada dua orang puteri..Arisha & Ariana..dan isteri kepada Zairi..(i love you bie for all the support and patience..and also org yg sponsor machine..hihi)

Terhasilnya blog ni adalah kerana saya ingin publish design2 saya dan juga hasil jahitan saya.Terdorong oleh kepayahan mencari pakaian untuk sigadis berdua tu..saya terus decide jahit je sendiri baju2 diorang. Atas dorongan kawan2 (thanks Zubye n Zizie)..minat dan kelebihan yang saya ada diteruskan untuk meluaskan koleksi untuk si cilik manis di luar sana... (maaf kerana terhad untuk girl sahaja)

Sokongan dan bantuan padu juga amat membantu saya meneruskan hasrat ini..tak terhingga ucapan untuk kedua ibu saya..mak n mummy..

Akhirnya....
Inilah hasilnya GIRL-CHARMS..one of the medium untuk saya kongsi bersama kalian di luar sana.. Semoga saya mendapat sokongan dari semua

Terima kasih..

No comments:

Post a Comment